Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
No Homework Ever
Tuesday, December 6, 2011 • 10:54 AM • 0 comments




Holla Ebelibadi...
kita tengok gambar kat atas pon best je kalau no homework kan???
boleh la kita main puas2...tapi skang nie dah bulan 12...tak laa lagi dah masuk bulan 1...mesti cikgu bagi banyak keja skolah balik kan???tak boleh dah nak epy2 cam skang nie...dari pagi sampai la petang kojenye main je...hehebuat keje pon takat basuh baju, sidai baju, lipat baju, n then basuh pinggan...tu je la keje yang selalu mengganggu time syaza main...
ermm ok lah...baru je tadi syaza cakap kena siidai baju...mesin basuh syaza pun dah menyanyi suh pi sidai baju kat dalam dye tu...
okey babai...



Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|