Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Cristmas Holiday
Wednesday, December 28, 2011 • 10:13 AM • 0 comments



blue, christmas, coffee, drinks, food

Hello everyone,
daa lame syaza tak update kan?? hehe..bukan malas tapi tak rajin skit...ingatkan nak update semalam..tapi penat sikit sebab semalm baru jer balik dari pergi holiday...
ermmm..korang nak tahu tak  syaza holiday kat mane???okey kalau tak nak tak per lah...
kepada sesape yang nak tahu, syaza pergi holiday dekat new zealand...hohoho...ecece..caye tak...lau tak caye tak per...sbb tak betul pon...cuaca jer cam kat new zealand sebab sejuk giler kowt...
ermm..okey2...sebenarnye syaza just holiday dekat cameron highland jer...tapi memang sejuk giler kot...tak turun salji tapi hujan gerimis...yang halus jer...sampai bernafas pon leh keluar haba...tak per larh...tak dapat giu luar negara..kat situ pon boley larh..hehehope satu ary nanti impian nak gi new zealand tu tercapai...



Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|