Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Asal la cuti sikit sangat...
Wednesday, December 14, 2011 • 11:40 AM • 0 comments



cute, danbo, smarties

Hello...
hai korang...pe kaba...mesti korang sihat jer kan???ermm ok lah..syaza pon ok jer...cuma rasa bosan sebab cuti dah nak abis....2 ke 3 minggu jer lagi...kenape la negara kita tak macam luar negara tu...cuti musim panas sampai 104 hari....wooo....best too...lagipun cuti kali nie rase kejap sangat...lip lap lip lap...dah bulan 12...nanti bulan 1 pulak tibo....
hohoho..
rase malas pulak nak gi skolah kalau dah jadi cam nie...nak masuk asrama tak dapat...so, terpakse lah pergi skolah ulang alik...ish3..pelik kan syaza nih....orang laen semua tak nak dok kat asrama tapi syaza,nak sangat masok asrama..hehe..
okey lah...malas nak tulis panjang berjela...takat nie pon jadi lah..skali skala jer kan syaza dapat tulis pe yang jadi kat diri syaza nie...
k...babai..


Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|