Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Post Tengah Malam
Thursday, November 24, 2011 • 12:31 AM • 0 comments





sape la yang akan sangke muka syaza buleh jadi cam muka orang kat dalam gambar atas nie..blurr jer kan??mne taknye...asyik buat Tuto dari pukul 8 tadi(sambilmaengame)...hehe
tapi pa pe pon syaza tak kesah....skang nie kan tengah cuti...nak tengok tv??ary rabu tak der cita yang best2 pon...daripada syaza tido awal2 baik syaza buad tuto yang baru di request...sebelom nie syaza nak buat tuto tapi kan dulu ary skolah, syaza pon slalu je balik lewat(bukangilepakokey)...sampai la ade sorang akak nie riquest buat tuto...so, baru lah syaza buatkan...hehe...
okeh lah...bubai...

SAPE NAK REQUEST TUTO REQUEST DI SINI
available:- Classic Template & Denim


Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|