Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Contest Blog Awesome & Elegant by Rara & Dzul Ekha
Saturday, November 5, 2011 • 3:23 AM • 2 comments





Heyho alls....
syaza masuk contest lagi...whahaha...ntah la knape skang nie syaza suke sgt nak msuk contest, buang tabiat agaknye..by the way, pa pe je la..menang ataupun tidak itu belakang citer...kalau menang tu alhamdulillah la..tp kalau dah kalah nak buat ape...terima je la...ermm keyh la...disebabkan syaza tak suka nak tulis banyak2 so jom kita tgk syarat contest nie..nak tunjuk hadiah dye, syaza pon tak tau sebab hadiah contest nie secret...

syarat-syaratnye :-

1. WAJIB follow blog Rara dan Dzull Ekha
-Jika anda follow salah satunya, serta-merta anda akan dikeluarkan dari contest ini
-Kami tidak akan follow anda balik.
2. Wajib like fanpage Rara
3. Warganegara Malaysia
4. Lelaki dan perempuan boleh ikut
5. Tag 3 orang (Sekurang-kurangnya mereka tahu)
6. Post 1 entry dan tempekkan banner diatas. Lepas tu,
-Entry tak kira panjang ke pendek
-Sesiapa yang hanya meletakkan url sebegini 'http://ika-stories.blogspot.com'
serta merta akan di'reject'.
7. Contest akan terbatal sekiranya kurang daripada 15 contestant.

Tag:-

Okeh larh, syaza nak buat bende laen pulak..
assalamualaikum!!


Blogger Miss Xyz said...

thnks tag! blog ai x elegan cm blog yu lah ;)

haha, tgkla klu bile- bile free, sye join ^^

 
Blogger Syaza said...

blog yu pon akey pe..
nie pon mencuba nasib jer...

 

Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|