Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Akhirnya Siap Jugak!!
Wednesday, November 23, 2011 • 3:15 PM • 0 comments




siap??
ape yang siap ek???
sape yang rajin bace entry syaa mesti tawu ape yang dah siap sbb syaza dah tunjuk pda entry yang lepas...
okey, malas nak mengarut pepanjang!!sebenarnye syaza peenat sebab baru lepas buat blog skin 3 jam bersengkang mata dpn lappy...n then kena kemas rumah pulak...mne la tak penat...kalau rumah nie cam pondok yang budak2 slalu maen tu tak pe la jugak..kecik jer...kan senang nak mengemasnye tu....ermm..ok lah
dah tak tau pe nak tulis k bai!!??


Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|