Welcome Notes
pray for my SPA result =)
Syazell ;
Love Type
Refresh Profile Stuffs Twitter Follow Dash
owner


" Forgive for everything? till then again, in Jannah. Insha Allah. "


tagboard



Donation


Credits

© Full edited by me. Template design by Adila. thanks for Base code by Atiqah.
Crazy Story
Sunday, September 11, 2011 • 12:23 AM • 0 comments




hey all.....da lame dah kan syaza x update blog nie..tp itu x bermakne syaza x datang jenguk belog syaza...cume x rajin nak update...hias blog nie jerw...tapi sampai ke sudah syaza tengok lebih kurang jer cam blog syaza yg dulu....membosankan...tp x per lah.. by the way..pagi tadi syaza ade g latihan silat...tp kan ade sorang budak nie buat syaza geram jer...dah lame syaza sabar ngan dye nie...akhirnye pagi tadi lepas jugak....naseb baik abg angkat dye tu tak de...lagipun kalau ade pon dye nak buat ape gak an...jadi kalau nak dipendekkan cerite n syaza x nak la cerite banyak sgt tentang dye kat blog nie kan..ermm syaza nak nasihatkan korang kalau nak orang respect kiter??kiter kena la respect orang jugak kan....tak kire la umo dye tu lebih dari kiter ke kurang ker...kalau same2 respect kan aman negara...uky la..da lewat dah nie...camat malam n camat tidor.....://


Post a Comment

hello!!!
Lets talk here//
Anyone who don't have blog just put ur facebook link
by the way, no harsh word please...
love u all..!!


|